Pokud se ve svém životě potýkáte s nějakým problémem, krizovou situací, nebo se jen chcete dozvědět něco více o sobě či zvýšit kvalitu Vašeho života, neváhejte nás kontaktovat. Naši online psychologickou poradnu může využít každý bez ohledu na věk. Děti do patnácti let mohou naše služby využít v doprovodu rodiče a s jeho souhlasem i bez něj.

Naši odborníci z odvětví psychologie se specializují na širokou škálu problémů počínaje stresem, napětím a úzkostmi, strachem a obavami, náhlou ztrátou či smrtí. Mohou Vám pomoci zbavit se pracovního vyhoření, nízkého sebevědomí, ostychu v mezilidských vztazích, problémů s komunikací, závislosti, osobnostních problémů, problémů s výchovou dětí, problémů ve škole a šikany a mohou také pomoci vyřešit partnerské a manželské krize (nevěry, odcizení, špatnou komunikaci).

Mojra.cz, online psychologická poradna, používá internet k pomoci lidem, kteří vyžadují neodkladnou psychologickou konzultaci. Tato vymoženost moderní doby nám umožňuje komunikovat s klienty po celé České republice, a i ze zahraničí, prostřednictvím programů Skype, WhatsApp a Viber (popřípadě telefonicky). Naši psychologové však preferují již otestovanou formu konzultace přes Skype. Můžete tak z pohodlí domova komunikovat s psychologem online pomocí webové kamery, aniž byste museli dojíždět někam do poradny. Pokud si nepřejete být vidět, nemusíte si kameru zapínat, našeho psychologa však uvidíte stále. Naše online psychologická poradna Vám vyjde vstříc.

K tomu, abyste mohli navázat kontakt s naším psychologem, potřebujete mít ve Vašem počítači či mobilním telefonu nainstalovaný jeden z následujících programů: Skype, WhatsApp či Viber. Doporučujeme však Skype.

Konzultace je možné uhradit kreditní kartou přes platební bránu GoPay (kreditni,debetní karta, paypal, bitcoin), nebo bankovním převodem na účty poradny v CZK, nebo EURO. Konzultace je také možné uhradit prostřednictvím zaměstnaneckých benefitních programů společnosti Sodexo, Benefit Plus a BENEFITY.cz.

Více informací naleznete v sekci Zaměstnanecké benefitní programy.

Věřte, že psychologové u nás v poradně jsou odborníky na slovo vzatými. V každém profilu psychologa najdete informace o tom, jakou problematikou se ten či onen psycholog zabývá. Pokud si nebudete vědět rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat a my vám dle problému doporučíme nejvhodnějšího psychologa pro vás.

I toto se může stát a vy jako klient/ka naší poradny máte právo na změnu psychologa, kdykoliv to budete považovat za nutné. Je potřeba si ale uvědomit, že není dobré skákat od jednoho psychologa k druhému. Pokud se pro změnu rozhodnete, mějte na paměti, že tento nový psycholog váš problém nezná, a tudíž během konzultací začínáte nanovo. Rovněž není možné, aby si psychologové mezi sebou sdělovali informace o klientech. Každá návštěva u psychologa je důvěrná.


Dle vlastního uvážení si nejdříve zvolíte délku první konzultace (30, 60 či 90 minut). Pro co možná nejpřesnější nastínění problému doporučujeme k první online konzultaci zvolit délku šedesáti minut. Po provedení platby za online konzultaci se Vám na Vašem osobním profilu obratem vše zobrazí.

Další konzultace můžete následně registrovat již přímo z vašeho profilu. Naše psychologická poradna funguje také po 16 hodině odpolední a o víkendu. Uvědomujeme si, že pomoc je potřeba v co nejkratší době.

Po rezervaci termínu v našem kalendáři a připsání platby na náš účet Vám bude obratem zaslán email, s následujícími údaji:

  • potvrzení termínu online psychologické konzultace
  • Skype jméno / telefonní číslo Vašeho psychologa
  • Váš unikátní kód (ID konzultace)

Všechny tyto informace jsou samozřejmě dostupné i ve Vašem profilu. V čase Vaší online psychologické konzultace, který jste si sami předem zvolili, si do svých Skype kontaktů přidáte vámi vybraného psychologa. Následně do chatového řádku napíšete Váš unikátní kód, který jste rovněž obdrželi v emailu a odešlete ho. Pak jen čekáte, až Vám psycholog po kontrole Vašich údajů zavolá.


Před konzultací se již nemusíte o nic starat, Vámi vybraný odborník Vás bude kontaktovat zvolenou metodou. Můžete však svému psychologovi před konzultací napsat komentář. Tuto funkci naleznete v detailu vaší konzultace po přihlášení. Zde můžete svému psychologovi stručně popsat jádro problému, a tak se může psycholog na konzultaci lépe připravit.


Pokud se Vám nějakým způsobem email vymaže nebo ztratí, nezoufejte. Všechny potřebné informace máte k dispozici na svém účtu po registraci na portále Mojra.cz.


Jsme si vědomi, že výpadek internetového připojení může nastat zrovna ve chvíli, kdy ho člověk nejméně potřebuje. Nemusíte však zoufat. Vězte, že naši psychologové Vám budou k dispozici po celou dobu, po kterou jste si je objednali a také zaplatili. V první řadě je při výpadku internetového připojení důležité pokusit se o obnovu spojení. O totéž se pokusí náš psycholog. Pokud je vina na naší straně, nabídneme Vám nový termín online konzultace, a to zcela bezplatně (Vámi zaplacená částka Vám bude vrácena na účet). Termín nové online konzultace Vám doručíme na Váš email. Pokud je vina spojení na Vaší straně, máme rovněž řešení. Náš psycholog Vám zavolá na Vámi zadané telefonní číslo a konzultace proběhne formou telefonického hovoru. Pokud byste se však rozhodli této možnosti nevyužít, peníze Vám vráceny nebudou a konzultace propadá.


Bojíte se, že účinnost online psychologických konzultací nebude taková, jako konzultace v psychologické ordinaci? Není k tomu důvod. Dle výzkumů, které se touto problematikou zabývají, je účinnost online psychoterapie plnohodnotně srovnatelná s účinností psychoterapie v psychologické ordinaci.


Pokud máte zájem o komunikaci s psychologem prostřednictvím emailu, postupujte následovně:

  1. Klikněte na „objednat se“ v horní části stránky
  2. Z nabídky vyberte „emailová konzultace“
  3. Zvolte balíček konzultací, o který máte zájem (1x, 3x, celoměsíční)
  4. Vyberte způsob platby*
  5. Vyplňte Vaši emailovou adresu
  6. Do pole „Vaše zpráva“ napište co nejvíce o problému, který chcete řešit**
  7. Odešlete objednávku

*Psycholog Vám odpoví nejpozději do 24 hodin od chvíle, kdy náš systém zaregistruje příchozí platbu za Vámi zvolenou konzultaci. Odpověď obdržíte vždy od PO-PÁ 8-16 hod.

**Toto pole slouží k popsání vašeho problémů, na který vám má ve svém emailu odpovědět náš psycholog.


Pokud jste si objednal/a emailovou konzultaci a následně si objednáte další, odpoví vám na váš email vždy stejný psycholog. Stejně to funguje u balíčku emailových konzultací, vždy vám bude odpovídat ten psycholog, který odpovídal poprvé.


Na všechny nabízené konzultace si můžete zakoupit dárkový poukaz. Dárkový poukaz je přenosný, proto jej můžete po koupi komukoliv darovat. Platnost dárkového poukazu je 4 měsíce. Všechny tyto produkty naleznete v patičce našeho webu. Po objednání dárkového poukazu vám bude vygenerován kód, ten budete mít uložen ve svém uživatelském účtu a taktéž se vám automaticky vygeneruje grafický dárkový poukaz. Ten najdete také na svém uživatelském účtu. Všechny informace obdržíte také emailem.

Při objednávce máte možnost označit „zaslání dárkového poukazu na adresu.“ Pokud tuto možnost označíte, bude Vám dárkový poukaz také zaslán poštou. Cena zaslání dárkového poukazu na Vaši adresu je 23,- Kč.


Jestliže jste držitelem dárkového poukazu a chcete si objednat psychologickou konzultaci, postupujte prosím takto:

  1. Na dárkovém poukazu naleznete o jakou formu konzultace se jedná (email, hovorová, balíček konzultací)
  2. V menu zvolte „objednat se“
  3. Vyberte způsob konzultace
  4. Na konci objednávky vyberte jako způsob úhrady „balíčky mojra.cz“
  5. V sekci „Kupóny a dárkové poukazy“ vložte do pole „Kód dárkového poukazu/zvýhodněného balíčku“ váš vygenerovaný kód dárkového poukazu. Cena konzultace bude 0,- Kč/Euro
  6. následně dokončete objednávku

Často se setkáváme s otázkou klientů, zda mohou využívat naši psychologickou poradnu ze zahraničí. Jsme jediná poradna tohoto druhu v České republice, taktéž jsme psychologickou poradnou pro klienty ze Slovenska a Polska. Mnoho česky, polsky a slovensky mluvících klientů žije v zahraničí a pro ně zajišťujeme psychologickou pomoc také.


Samozřejmě, že jde. Pro tyto případy jsou 2 možnosti:

  • Na konci objednávky můžete zvolit platbu kreditní kartou. V tomto případě nejsou účtovány žádné poplatky.
  • Druhou z možností je bankovní převod z účtu na účet. Měna bankovního účtu je EURO a účet je vedený na Slovensku.


Bankovní spojení CZ

Banka: Československá obchodní banka / ČSOB

Měna: CZK

Konto: 295588680/0300


Bankovní spojení ze zahraničí

IBAN: CZ05 0300 0000 0002 9558 8680

BIG: CEKOCZPP


(Platba ze zahraničí převodem stojí o 100,- Kč navíc. Jedná se o poplatek banky)

Bankovní spojení CZ - EURO

Banka: Fio banka

Měna: EURO

Konto: 2601905525/2010


Bankovní spojení ze zahraničí

IBAN: CZ68 2010 0000 0026 0190 5525

BIG: FIOBCZPPXXX

(Druhou z možností je bankovní převod z účtu na účet. Měna bankovního účtu je EURO a účet je vedený v České republice.)

Bankovní spojení PL

Banka: Bank Spółdzielczy w Cieszynie

Měna: PLN

Konto: 02 8113 0007 2001 0050 4915 0001


Bankovní spojení ze zahraničí

IBAN: PL02 8113 0007 2001 0050 4915 0001

BIG: POLUPLPR

(Druhou z možností je bankovní převod z účtu na účet. Měna bankovního účtu je PLN a účet je vedený v Polsku.)

Je důležité mít na paměti, že termín online psychologické konzultace je závazný. Pokud se z nějakého důvodu rozhodnete Vámi rezervovaný termín zrušit, můžete tak v dostatečném předstihu učinit po přihlášení se na svůj účet na Mojra.cz. Pak je možné vybrat si termín nový, případě Vám budou vráceny peníze. Pokud však svou online psychologickou konzultaci stornujete méně než 48 hodin před objednaným termínem, nebo pokud se na konzultaci nedostavíte vůbec, peníze Vám vráceny nebudou.


Slevu na psychologickou konzultaci mohou získat lidé, kteří potřebují pomoci a konzultaci si nemohou dovolit. Jedná se tedy zejména o lidi v důchodovém věku, matky na mateřských dovolených, matky samoživitelky, studenty a taktéž o lidi, kteří se nacházejí v těžké životní situaci. Více informací naleznete v sekci: Sleva psychologických konzultací.


Mnoho firem nabízí interní firemní benefity. Je možno těchto benefitů využít na psychologickou konzultaci online? Ano je. Napište nám na náš email poradna@mojra.cz o jaký problém se jedná. Zkuste Váš problém popsat trošku důkladněji. Dále nám napište firmu, ve které pracujete a na koho má být faktura napsaná. Také nezapomeňte napsat, že se jedná o čerpání benefitu. Více informací, jak využít firemní benefity naleznete zde.


Pokud jste zapomněli své heslo pro přihlášení klikněte zde, vložte vaši emailovou adresu a potvrďte tlačítkem OBNOVIT HESLO. Veškeré potřebné informace obdržíte emailem.


Ano, jelikož poskytujeme psychologickou pomoc také lidem, kteří žijí nebo pracují v zahraničí, mysleli jsme i na tuto možnost. Psycholog volá vám, tudíž se nemusíte obávat vysokého účtu za telefon, hovor jednoduše hradíme my.


Ano, nabízíme. Konzultace můžete mít s česky a slovensky mluvícími psychology, ale také s anglicky mluvícím psychologem, německy mluvícím psychologem, polsky mluvícím psychologem a španělsky mluvícím psychologem.


První myšlenka vznikla roku 2015 a po roce usilovných příprav jsme poradnu oficiálně spustili v prosinci roku 2016. Pokud vás zajímá více informací o historii psychologické poradny a cestě, kterou jsme za tu dobu urazili, můžete si o tom přečíst článek na našem blogu:

https://blog.mojra.cz/clanek/mojra-cz-nase-cesta-2015-2020

Pod tímto článkem taktéž naleznete video s naší cestou


Ano, tuto službu nabízíme. Pokud potřebujete, aby vám psycholog zhotovil zprávu z konzultace, je potřeba si objednat nejprve emailovou konzultaci. Služba je zpoplatněna jako 1x emailová konzultace viz ceník.

Postupujte následovně:

  • Klikněte na „objednat se“ v horní části stránky
  • Z nabídky vyberte „emailová konzultace“
  • Zvolte 1x emailová konzultace s psychologem
  • Vyplňte Vaši emailovou adresu
  • Do pole „Vaše zpráva“ napište, že požadujete vyhotovit potvrzení/zprávu z konzultace, uveďte ID konzultace a případné požadavky na obsah.
  • Vyberte způsob platby*
  • Zaškrtněne políčko "Nejsem robot"
  • Odešlete objednávku kliknutím na "Dokončit objednávku"

-------------------
*Psycholog Vám odpoví nejpozději do 24 hodin od chvíle, kdy náš systém zaregistruje příchozí platbu za objednávku. Odpověď obdržíte vždy od PO-PÁ 8-16 hod.

Ano, v naší poradně lze využít i tuto možnost. Psychologa o konferenčním hovoru informujte do komentáře u konzultace, aby se na tuto variantu mohl připravit. Technické zajištění konferenčního hovoru je však na vás. Psycholog vždy provádí jednosměrný hovor přes Skype, WhatsApp nebo Viber na kontakt, který uvedete v objednávce konzultace, partnera k hovoru připojujete vy. Proto je důležité, abyste si vše technicky připravili, vyzkoušeli, ověřili kvalitu připojení apod. Jestliže po začátku konzultace nebude možné konferenční videohovor úspěšně provést, není to důvod k přesunu konzultace na jiný termín, nebo vrácení částky za konzultaci.


Od svého zaměstnavatele obdržíte všechny pokyny a přihlašovací údaje do firemního portálu objednávek.

Postup je poté následující:

  • Nejprve proveďte přihlášení zde: https://mojra.cz/prihlasit.
  • Po přihlášení můžete začít vytvářet vaši objednávku.
  • V posledním kroku objednávky si vytváříte svůj osobní profil na mojra.cz (!POZOR jakékoliv objednávky je potřeba provádět vždy přes firemní rozhraní)

V souladu s našimi Obchodními podmínkami není možné si bez souhlasu psychologa pořizovat z konzultace video nebo audio nahrávky. Pokud toto potřebujete VÝHRADNĚ PRO SVOU POTŘEBU, např. abyste si zpětně mohli utřídit myšlenky apod.,  lze výjimečně SE SOUHLASEM PSYCHOLOGA záznam pořídit. Je však důležité, aby byl souhlas zřetelný a rozpoznatelný hned na počátku nahrávky.

Příklad:

Psycholog se s Vámi spojí, zeptáte se jej, zda si můžete konzultaci nahrát. On souhlasí, Vy si zapnete nahrávání a na úvod nahrávky se opět psychologa zeptáte, zda s pořízením tohoto záznamu souhlasí. 

Pokud pořídíte záznam, kde na začátku nebude prokazatelně slyšet souhlas psychologa, bude tato nahrávka brána jako v rozporu s Obchodními podmínkami poradny a je možné toto pořízení záznamu právně postihovat. 

Technicky si nahrávku zajišťuje klient. Pokud chcete konzultaci nahrát, musíte být připraveni, není možné o dobu, kdy budete připravovat techniku pro nahrávku, prodloužit konzultaci. 




Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat na podpora@mojra.cz nebo využijte online chat v pravém dolním rohu stránky.



Začněte měnit Váš život k lepšímu ještě dnes!    Rezervujte si volný termín nyní