Potřebujete poradit s výběrem psychologa, nebo si jen nejste jistí, zda postupujete správně?
Jestliže budete potřebovat pomoc, třeba při výběru psychologa, popřípadě s výběrem délky a způsobu konzultace, napište svůj dotaz sem a náš tým se vám ozve. Na odpovědi reagujeme opravdu rychle.
Doporučujeme se také podívat do patičky stránky, kde naleznete produkty naší poradny.
Jsme zde pro Vás.
Tým soukromé psychologické poradny Mojra.cz
Všem, kteří se potýkají s nějakým problémem, krizovou situací, nebo se jen chtějí dozvědět více o sobě. Psycholog vám může pomoci nejen s řešením krátkodobých či dlouhodobých problémů, ale také vám pomůže s vlastním seberozvojem. V naší poradně poskytujeme psychologickou pomoc všem věkovým kategoriím (děti do 15ti let se souhlasem zákonného zástupce).
Naši odborníci z odvětví psychologie se specializují na širokou škálu problémů počínaje stresem, napětím a úzkostmi, strachem a obavami, náhlou ztrátou či smrtí. Mohou Vám pomoci zbavit se pracovního vyhoření, nízkého sebevědomí, ostychu v mezilidských vztazích, problémů s komunikací, závislosti, osobnostních problémů, problémů s výchovou dětí, problémů ve škole a šikany a mohou také pomoci vyřešit partnerské a manželské krize (nevěry, odcizení, špatnou komunikaci).
Online psychologická poradna MOJRA využívá pro konzultaci s klienty volně dostupné aplikace: Skype, WhatsApp, Viber, Telegram, Signal, MS Teams. Konzultace je také možná po telefonu, nebo prostřednictvím e-mailu. Klienti tak mohou s psychologem konzultovat v podstatě odkudkoli, bez nutnosti kamkoli cestovat. U videohovoru vidíte vždy psychologa, ovšem vy sami si kameru zapínat nemusíte. Lze také využít čas konzultace pro chat, kdy si v aplikaci s psychologem píšete (toto je potřeba uvést do poznámky ke konzultaci).
Nic, co byste dennodenně neměli k dispozici – mobil nebo počítač, být v dosahu mobilního/internetového připojení a mít nainstalovanou aplikaci, přes kterou chcete s psychologem komunikovat.
Konzultace je možné uhradit v podstatě veškerými dostupnými metodami: Online platební kartou, prostřednictvím GoPay/GooglePay/ApplePay, nebo bankovním převodem na účty poradny. Konzultace je také možné uhradit prostřednictvím benefitních společností, či firemními benefity.
Více informací naleznete v sekci Zaměstnanecké benefitní programy.
V každém profilu psychologa najdete informace o tom, jakou problematikou se ten či onen psycholog zabývá. Psychology si můžete filtrovat podle kategorií a podkategorií. Pokud si nebudete vědět rady s výběrem, neváhejte nás kontaktovat a my vám dle problému doporučíme nejvhodnějšího psychologa.
Neváhejte se obrátit na podporu naší poradny telefonicky, e-mailem, přes chat. Pokusíme se Vám domluvit individuální termín konzultace co nejdříve. Máte samozřejmě také možnost využít pro konzultaci jiného, aktuálně dostupného psychologa, ale mějte na paměti, že psychologové si informace o klientech nepředávají, proto budete začínat od nuly.
Termín konzultace si vyberete jednoduše v objednávkovém formuláři. Stačí kliknout na „objednat se“, zvolit si psychologa a následně se vám zobrazí veškeré jeho dostupné termíny. Doporučujeme zvolit si konzultaci v délce 60 minut. Další termín konzultace si můžete následně objednat stejným způsobem, nebo se domluvit s psychologem, který si vás může objednat sám.
Po rezervaci termínu u daného psychologa a připsání platby na účet poradny, vám bude obratem zaslán email, s následujícími údaji:
Všechny tyto informace jsou samozřejmě dostupné i ve
vašem profilu. V termínu konzultace vás bude psycholog kontaktovat
zvoleným způsobem.
Psychologovi můžete před konzultací zanechat krátký
komentář. Tuto funkci naleznete po přihlášení do profilu na portálu Mojra
v detailu vaší konzultace. Kontaktovat psychologa jiným způsobem není
možné. Psychologové mimo termín konzultace s klienty nekomunikují, a to
ani přes soukromé zprávy různých aplikací. Pokud potřebujete cokoli řešit či
předat svému psychologovi, kontaktujte podporu naší poradny.
Přihlašujete se jednoduše svou emailovou adresou. Pokud zapomenete heslo, stačí si jej obnovit zde
Jestliže využíváte více emailových adres a nejste si
jistí, kterým jste se registrovali, kontaktujte naši podporu.
V první řadě je při výpadku internetového připojení
důležité pokusit se o obnovu spojení. O totéž se pokusí váš psycholog. Pokud je
vina na naší straně, nabídneme Vám nový termín online konzultace, a to zcela
bezplatně. Pokud je vina spojení na Vaší straně, máme rovněž řešení. Náš
psycholog vám zavolá na vámi zadané telefonní číslo a konzultace proběhne
formou telefonického hovoru. Pokud byste se však rozhodli této možnosti
nevyužít, peníze vám vráceny nebudou a konzultace propadá.
Dle odborných výzkumů, které se touto problematikou
zabývají, je účinnost online terapie plnohodnotně srovnatelná s účinností terapie
v psychologické ordinaci.
Pokud máte zájem o komunikaci s psychologem
prostřednictvím emailu, postupujte následovně:
Psycholog Vám odpoví nejpozději do 24 hodin od chvíle, kdy náš systém zaregistruje příchozí platbu za Vámi zvolenou konzultaci. Odpověď obdržíte vždy od PO-PÁ 8-16 hod.
Pokud jste si objednal/a emailovou konzultaci a chcete
v komunikaci pokračovat, musíte si objednat další stejným způsobem, jako
poprvé. V případě, že máte objednán balíček emailových konzultací, stačí
zaslat odpověď na emailovou adresu, ze které vám byl komentář psychologa
doručen. Vždy vám bude odpovídat ten psycholog, který odpovídal poprvé, pokud
si vysloveně nepřejete jinak.
Na všechny nabízené konzultace si můžete zakoupit
dárkový poukaz. Dárkový poukaz je přenosný, proto jej můžete po koupi komukoliv
darovat. Platnost dárkového poukazu je 4 měsíce. Všechny tyto produkty
naleznete v patičce našeho webu. Po objednání dárkového poukazu vám bude
vygenerován kód, ten budete mít uložen ve svém uživatelském účtu a taktéž se
vám automaticky vygeneruje grafický dárkový poukaz. Ten najdete také na svém
uživatelském účtu. Všechny informace obdržíte rovněž emailem.
Při objednávce máte možnost označit „zaslání dárkového
poukazu na adresu.“ Pokud tuto možnost označíte, bude dárkový poukaz zaslán
poštou na uvedenou adresu. Cena zaslání dárkového poukazu se řídí aktuálním
ceníkem České pošty a je připočtena k celkové hodnotě objednávky.
Jestliže jste držitelem dárkového poukazu a chcete si
objednat psychologickou konzultaci, postupujte prosím takto:
Na dárkovém poukazu naleznete, o jakou formu
konzultace se jedná (email, hovorová, balíček konzultací)
následně dokončete objednávku
Ano. Díky tomu, že fungujeme online, můžete
s psychologem hovořit odkudkoliv. K dispozici máte jak
česky/slovensky hovořící psychology, tak i ty, kteří hovoří cizími jazyky.
Jazyk konzultace si zvolíte v objednávce.
Samozřejmě, nabízíme možnost úhrady v CZK,
EURECH, PLN.
Pokud se z nějakého důvodu rozhodnete vámi rezervovaný
termín zrušit, můžete tak v dostatečném předstihu učinit kontaktováním naší
podpory. Změny a zrušení konzultace je možné provést max. 24h před začátkem
konzultace. Pokud se ke konzultaci nedostavíte, nebo ji chcete zrušit
v kratší lhůtě než 24h předem, zaniká nárok na náhradu.
Slevu na psychologickou konzultaci mohou získat lidé, kteří potřebují pomoci a konzultaci si nemohou dovolit. Jedná se tedy zejména o lidi v důchodovém věku, matky na mateřských dovolených, matky samoživitelky, studenty a taktéž o lidi, kteří se nacházejí v těžké životní situaci. Více informací naleznete v sekci: Sleva psychologických konzultací.
Od svého zaměstnavatele obdržíte všechny pokyny a přihlašovací
údaje do firemního portálu objednávek.
Postup je poté následující:
V posledním kroku objednávky si vytváříte svůj osobní
profil na mojra.cz
!!POZOR jakékoliv objednávky je potřeba provádět vždy
přes firemní rozhraní
Pokud jste zapomněli své heslo pro přihlášení klikněte zde, vložte vaši emailovou adresu a potvrďte tlačítkem OBNOVIT HESLO. Veškeré potřebné informace obdržíte emailem.
Ano, jelikož poskytujeme psychologickou pomoc také
lidem, kteří žijí nebo pracují v zahraničí, mysleli jsme i na tuto možnost.
Psycholog volá vám, tudíž se nemusíte obávat vysokého účtu za telefon, hovor
jednoduše hradíme my.
Ano, nabízíme. Konzultace můžete mít s česky a
slovensky mluvícími psychology, ale také s psychology, kteří hovoří cizím
jazykem (anglicky, německy, polsky, ukrajinsky, rusky, španělsky, italsky,
maďarsky, srbsky).
První myšlenka vznikla roku 2015 a po roce usilovných příprav jsme poradnu oficiálně spustili v prosinci roku 2016. Pokud vás zajímá více informací o historii psychologické poradny a cestě, kterou jsme za tu dobu urazili, můžete si o tom přečíst článek na našem blogu. Pod tímto článkem taktéž naleznete video s naší cestou
Ano, tuto službu nabízíme. Pokud potřebujete, aby vám
psycholog zhotovil zprávu z konzultace, kontaktujte naši podporu. Tato
služba je zpoplatněna částkou 1000,- Kč za potvrzení v českém/slovenském
jazyce, 2000,- Kč za potvrzení v cizím jazyce. Faktura vám bude zaslána na
email a po jejím uhrazení obdržíte zprávu v předem domluvené lhůtě.
Jestliže máte konkrétní požadavky na to, jaké údaje mají být ve zprávě
obsaženy, můžete je zaslat na email podpora@mojra.cz
Ano, v naší poradně lze využít i tuto možnost.
Psychologa o konferenčním hovoru informujte do komentáře u konzultace, aby se
na tuto variantu mohl připravit. Technické zajištění konferenčního hovoru je
však na vás. Psycholog vždy provádí jednosměrný hovor přes Skype, WhatsApp atd.
na kontakt, který uvedete v objednávce konzultace, partnera k hovoru
připojujete vy. Proto je důležité, abyste si vše technicky připravili,
vyzkoušeli, ověřili kvalitu připojení apod. Jestliže po začátku konzultace
nebude možné konferenční videohovor úspěšně provést, není to důvod k přesunu
konzultace na jiný termín, nebo vrácení částky za konzultaci.
Od svého zaměstnavatele obdržíte všechny pokyny a přihlašovací údaje do firemního portálu objednávek.
Postup je poté následující:
!POZOR jakékoliv objednávky je potřeba provádět vždy přes firemní rozhraní
V souladu s našimi Obchodními podmínkami není možné si
bez souhlasu psychologa pořizovat z konzultace video nebo audio nahrávky. Pokud
toto potřebujete VÝHRADNĚ PRO SVOU POTŘEBU, např. abyste si zpětně mohli
utřídit myšlenky apod., lze výjimečně SE SOUHLASEM PSYCHOLOGA záznam
pořídit. Je však důležité, aby byl souhlas zřetelný a rozpoznatelný hned na
počátku nahrávky.
Příklad:
Psycholog se s Vámi spojí, zeptáte se jej, zda si
můžete konzultaci nahrát. On souhlasí, Vy si zapnete nahrávání a na úvod
nahrávky se opět psychologa zeptáte, zda s pořízením tohoto záznamu
souhlasí.
Pokud pořídíte záznam, kde na začátku nebude
prokazatelně slyšet souhlas psychologa, bude tato nahrávka brána jako v rozporu
s Obchodními podmínkami poradny a je možné toto pořízení záznamu právně
postihovat.
Technicky si nahrávku zajišťuje klient. Pokud chcete konzultaci
nahrát, musíte být připraveni, není možné o dobu, kdy budete připravovat
techniku pro nahrávku, prodloužit konzultaci.
Po úhradě vám bude doručena faktura na e-mail, kterou přiložíte k žádosti o proplacení příspěvku.
Klienti RBP mají možnost požádat si o proplácení příspěvku na Psychohygienu následujícími způsoby:
Účetní doklady lze uplatnit do tří měsíců od jejich vystavení (zaplacení). Pokud pojištěnec v tomto termínu neuplatní příslušné doklady, nárok zaniká. Za pojištěnce do 18 let žádají jeho zákonní zástupci. Úhrada příspěvků je prováděna bezhotovostně.
Obecné zásady proplacení příspěvků z Fondu prevence jsou zveřejněny na internetových stránkách Zásady proplácení | RBP zdravotní pojišťovna (rbp213.cz)
---- VÍCE INFORMACÍ
Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Neváhejte nás kontaktovat na podpora@mojra.cz nebo využijte online chat v pravém dolním rohu stránky.
Začněte měnit Váš život k lepšímu ještě dnes! Rezervujte si volný termín nyní